Další spekulace mluví o GTA 6. Má nabídnout Vice City v současnosti, vyjde ale až za několik let
O všudypřítomných “zaručených” informacích o pokračování populární série městských akcí Grand Theft Auto snad ani nemá cenu psát, ledaže by za nimi stál někdo s poměrně věrohodnou minulostí. Jako právě teď. Se svým tvrzením totiž vyrukoval Tom Henderson, známý díky poměrně přesným informacím o sériích Battlefield a Call of Duty.
- Známý leaker sdílí informace o připravovaném GTA 6
- Má nabídnout Vice City v současnosti nebo více hrdinů
- Autoři hodně tlačí na multiplayer
- Hra vyjde nejspíš až v roce 2025
Dle jeho informací by měl připravovaný šestý díl GTA skutečně nabídnout dlouho spekulovanou metropoli Vice City, inspirovanou prosluněným Miami. Nebude se ale vracet do minulosti, máme se podívat do moderního města. Henderson to odůvodňuje tím, že Rockstar potřebuje maximální svobodu v tom, co za obsah může přinést do multiplayerové složky hry. Zasazení do osmdesátých nebo sedmdesátých let by autory značně limitovalo.
Mezi menší zmínky patří to, že se má mapa dynamicky měnit a růst. Nikoliv však v rámci příběhu, ale v rámci sezón a nových rozšíření obsahu. Je tedy patrné, že by GTA 6 mělo opět klást velký důraz na Online, možná ještě větší, než v případě pátého dílu. Na druhou stranu se Henderson zmiňuje i o postavách. Opět si zahrajeme za početnější tým, mezi kterým lze přepínat. Konkrétně se pak mluví o technologicky zdatné ženě (šlo by o historicky první protagonistku série).
O něco méně veselé jsou informace o možném datu vydání. Henderson totiž odhaduje, že hra vyjde zhruba v roce 2025. Důvodů má být hned několik. Rockstar se prý chce vyhnout další kauze spojené s crunchem. Ta studiem zahýbala po vydání Red Dead Redemption 2 a v současnosti firma tlačí na zlepšení pracovních podmínek zaměstnanců, kteří by neměli být pod takovým tlakem. Rockstar zároveň vyčkává na dobu, kdy budou konzole Xbox Series a PlayStation 5 výrazně běžnější výbavou hráčů. GTA 6 totiž nemá vyjít na staré generaci konzolí (Xbox One a PlayStation 4), pro studio je tedy důležitá dostatečná základna potenciálních zákazníků.
Opět připomínáme, že je spekulace třeba brát s velkou rezervou. Sám Henderson přiznává, že není vývoji GTA tak blízko a jeho informace nemusí být tak věrohodné, jako u Call of Duty nebo Battlefieldu.