Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

Víkend namodro #11

31. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Marek Vondrouš: Nikdy se do ničeho nepouštějte sami

30. 10. 2020 / Zdeněk Pudivítr / Rozhovory

Začínající vývojářský tým Evil Unicorn přichází na trh se svou prvotinou BitByte. Jaká byla cesta k jejich první hře?

Proč může cloudové hraní přispět ke klimatické krizi

29. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Téma

Cloudové služby mohou naší planetě pořádně zatopit.

Stručný průvodce virtuálním Londýnem

28. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Téma

Londýn ve Watch Dogs Legion nabízí poměrně věrné zpracování své předlohy. Kam se zajít podívat?

Víkend namodro #10

24. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Příběh Chameleona, slovenského bratříčka české Mafie

22. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Téma

Špionážní thriller z produkce bratislavské pobočky Illusion Softworks na rozdíl od Mafie komerčně propadl. Co stojí za jeho neúspěchem?

32 let v Pustině

21. 10. 2020 / Tomáš Rosa / Téma

Série Wasteland je tu s námi už 32 let. Jeden z praotců všech moderních RPG za tu dobu prošel pořádným vývojem.

Víkend namodro #9

17. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Recept na úspěch Among Us

16. 10. 2020 / Radek Raudenský / Téma

Jedním z největších herních fenoménů letošního roku je Among Us. Jak ale ke svým prodejům a popularitě přišel?

Baldur's Gate 3 - Dojmy z Early Accessu

16. 10. 2020 / Aleš Tihlařík / Preview

Legendární RPG sérii Baldur's Gate asi není potřeba představovat. Jak to ale dopadne, když se ke značce dostane nové studio? Zabořili jsme se do E...

Corsair K60 RGB Pro (Cherry Viola)

14. 10. 2020 / Radek Raudenský / Téma

Podívali jsme se na klávesnici od Corsairu, která využívá zbrusu nové spínače Cherry Viola.

Peter Adamondy: Bojovku bez komunity vytvořit nejde

13. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Znáte Bushido Blade? Tato starší japonská záležitost se dočká duchovního nástupce z velmi zajímavé koprodukce. A my si pohovořili s autorem.

Víkend namodro #8

10. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Víkend namodro #7

3. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Omlouvat crunch je zcestné

2. 10. 2020 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Tématem posledních dní je jednoznačně crunch. Co si o něm a jeho vztahu k hráčům myslí Radek s Davidem?

Ztracené příběhy z The Last of Us Part II

2. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Téma

Na skok se vracíme ke hře od studia Naughty Dog, v níž tentokrát hledáme krátké příběhy, kterých si mnozí ani nevšimli.

Víkend namodro #6

26. 9. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

V čem se liší Mafia: DE od původní hry?

25. 9. 2020 / Tadeáš Pepř / Téma

Mafia: Definitivní edice přichází s řadou změn, vylepšení, ale i ústupků. Které to jsou?

Redakce vzpomíná na první Mafii

24. 9. 2020 / redakce Hrej.cz / Komentář

Se slzou v oku vzpomínáme na zážitky s kultovní českou klasikou.

Víkend namodro #11

31. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Marek Vondrouš: Nikdy se do ničeho nepouštějte sami

30. 10. 2020 / Zdeněk Pudivítr / Rozhovory

Začínající vývojářský tým Evil Unicorn přichází na trh se svou prvotinou BitByte. Jaká byla cesta k jejich první hře?

Proč může cloudové hraní přispět ke klimatické krizi

29. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Téma

Cloudové služby mohou naší planetě pořádně zatopit.

Stručný průvodce virtuálním Londýnem

28. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Téma

Londýn ve Watch Dogs Legion nabízí poměrně věrné zpracování své předlohy. Kam se zajít podívat?

Watch Dogs Legion

28. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Recenze

Watch Dogs se vrací, a po letech nám umožňují prozkoumávat evropskou metropoli. Jak dopadl londýnský Legion?

NHL 21

27. 10. 2020 / Miroslav Václavík / Recenze

Návrat na známý zimák, možná až příliš známý.

Train Sim World 2

26. 10. 2020 / David Plecháček / Recenze

V dobách, kdy trhu vládli simulátory, byly v oblibě i ty vlakové. Jenže zatímco Flight Simulator dokázal udělat krok do moderní doby, u vlaků je ...

Torchlight III

25. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Recenze

Klony legendárního Diabla často svého předchůdce v mnohém vyrovnávaly, ne-li předčily. Stejně tomu bylo u prvního Torchlightu. Jenže...

Víkend namodro #10

24. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Příběh Chameleona, slovenského bratříčka české Mafie

22. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Téma

Špionážní thriller z produkce bratislavské pobočky Illusion Softworks na rozdíl od Mafie komerčně propadl. Co stojí za jeho neúspěchem?

32 let v Pustině

21. 10. 2020 / Tomáš Rosa / Téma

Série Wasteland je tu s námi už 32 let. Jeden z praotců všech moderních RPG za tu dobu prošel pořádným vývojem.

Ride 4

20. 10. 2020 / David Plecháček / Recenze

Ride 4 míří na výsluní. Po předchozích dílech chtějí Milestone obsadit pozici nejlepší motocyklové hry na trhu.

FIFA 21

19. 10. 2020 / Miroslav Václavík / Recenze

Ke skvělému arkádovému fotbalu drobnými krůčky, které řada hráčů ani nepozná.

Víkend namodro #9

17. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Recept na úspěch Among Us

16. 10. 2020 / Radek Raudenský / Téma

Jedním z největších herních fenoménů letošního roku je Among Us. Jak ale ke svým prodejům a popularitě přišel?

Baldur's Gate 3 - Dojmy z Early Accessu

16. 10. 2020 / Aleš Tihlařík / Preview

Legendární RPG sérii Baldur's Gate asi není potřeba představovat. Jak to ale dopadne, když se ke značce dostane nové studio? Zabořili jsme se do E...

Budget Cuts

14. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Recenze

Tváří se jako kultovní Portal, zdání ale klame. Budget Cuts místo hádanek sází na akci plnou stříkajícího oleje.

Corsair K60 RGB Pro (Cherry Viola)

14. 10. 2020 / Radek Raudenský / Téma

Podívali jsme se na klávesnici od Corsairu, která využívá zbrusu nové spínače Cherry Viola.

Peter Adamondy: Bojovku bez komunity vytvořit nejde

13. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Rozhovory

Znáte Bushido Blade? Tato starší japonská záležitost se dočká duchovního nástupce z velmi zajímavé koprodukce. A my si pohovořili s autorem.

Crash Bandicoot 4: It‘s About Time

12. 10. 2020 / Miroslav Václavík / Recenze

Pokračování Crashe se sladkou příchutí výběrového wumpa fruitu

Víkend namodro #8

10. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Tennis World Tour 2

9. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Recenze

Značka Tennis World Tour 2 přešla pod nová, ale známá křídla. Jak novinka dopadla?

Vader Immortal: A Star Wars VR Series

8. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Recenze

Krátký zážitek se zpřístupnil také majitelům PS VR. Jak dopadlo setkání s Darthem Vaderem?

Star Wars: Squadrons

7. 10. 2020 / Radek Raudenský / Recenze

Dětská fantazie realitou

Crysis Remastered

6. 10. 2020 / David Plecháček / Recenze

V roce 2007 šlo o hru, kterou mohl spustit málokdo. To samé bychom chtěli i letos. Crysis ale zestárlo, Crytek už není za hvězdu, a tak je otázkou...

Hadr

5. 10. 2020 / Tadeáš Pepř / Recenze

Tímhle hadrem prach neutřete.

Víkend namodro #7

3. 10. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Omlouvat crunch je zcestné

2. 10. 2020 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Tématem posledních dní je jednoznačně crunch. Co si o něm a jeho vztahu k hráčům myslí Radek s Davidem?

Ztracené příběhy z The Last of Us Part II

2. 10. 2020 / Jakub Štěpánek / Téma

Na skok se vracíme ke hře od studia Naughty Dog, v níž tentokrát hledáme krátké příběhy, kterých si mnozí ani nevšimli.

Among Us

1. 10. 2020 / Radek Raudenský / Recenze

Jen málokterá hra se stane extrémně populární až dva roky po svém vydání. Je Among Us skutečně zapomenutý klenot, nebo jen divný slepenec?