Kodžima měl pracovat na hororu pro Stadii
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Kodžima měl pracovat na hororu pro Stadii

Kodžima měl pracovat na hororu pro Stadii

Patrik JeIínek

Patrik JeIínek

28. 2. 2021 08:00 3

Skutečnost, že Hideo Kodžima a tým Kojima Production pracují na novém projektu cyklicky koluje...

Reklama

Skutečnost, že Hideo Kodžima a tým Kojima Production pracují na novém projektu cyklicky koluje herními zprávami. Po značnou dobu se kvůli prohlášením slavného designéra předpokládalo, že jeho aktuální ambicí je vytvořit co možná nejděsivější horor moderní éry. Jak však nyní naznačují zdroje Video Games Chronicle, nedávné uzavření interních studií Google Stadia mělo znamenat i definitivní konec nového titulu Kojima Production pro tuto službu.

Podle dostupných informací pracovalo studio na hororu, jenž měl po vzoru první série Hitmana (2016) nebo her Telltale Games dorazit epizodicky. Soudě dle doplňujících zpráv mělo navíc japonské studio cílit na nevšední využití cloudu. Bohužel, generální manažer Googla Stadia Phil Harrison měl dohodu o vzájemné spolupráci se studiem rozvázat už v minulém roce.

Samotní VGC se v tomto kontextu obrací na Kodžimova vlastní slova z minulého léta, kdy japonský designér v rozhořčení prohlásil, že jeden z jeho hlavních projektů byl zrušen. Na přímý dotaz, zda tento projekt skutečně odpovídá spekulacím o hororu, které Kodžima podporoval od roku 2019, studio neposkytlo žádnou odpověď.

Vedle tajemného projektu Kojima Production mělo mimo jiné dojít i na přerušení vývoje dalších titulů. Jedním z nich měl být například druhý díl kooperativní akce Journey to the Savage Planet od Typhoon Studios, kteří byli zakoupeni Googlem v loňském roce. Pokračování mělo oplývat výrazně rozsáhlejším světem v porovnání s prvním dílem a nabízet již plně animované cutscény. K jeho zrušení mělo podle VGC dojít spolu s oznámením Googlu v tomto měsíci.

Mezi poslední projekty, o kterých se VGC výslovně zmiňuje, patří multiplayerová akce s pracovním názvem Frontier a neoznámený hudební titul od studia Harmonix. Na rozdíl od dříve jmenovaných měl však právě nadcházející projekt Harmonix rozhodnutí Googlu přečkat a jeho vydání má být poznamenáno pouze zacílením na odlišné platformy.

Jak se z uvedeného výčtu her ukazuje, investice Googlu v řádu desítek milionů dolarů, o kterých v nedávných dnech informoval Jason Schreier, měly mimo portování her třetích stran směřovat i na vývoj vlastních exkluzivních titulů.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama